Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Zloupotrebljeno ime uglednog lista
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

01. 06. 2020.

Autor: D. D. Izvor: Danas

Zlatoje Martinov, nekadašnji urednik Republike, o zabuni koju unosi tabloidni portal

Zloupotrebljeno ime uglednog lista

Zlatoje Martinov, nekadašnji glavni urednik lista „Republika“, navodeći da „iz razloga mentalne higijene“ ne prati tabloide i da doskora nije znao da u Srbiji postoji neki medij sa imenom lista koji je uređivao.

On podseća da već četiri i po godine ovaj list ne postoji i da je ugašen zbog nedostatka finansijskih sredstava.

Ipak, njegov osnivač Zadruga „Res publika“ formalno postoji i redovnim godišnjim plaćanjem održava sajt na kome se nalaze brojevi počev od 1996. pa zaključno sa poslednjim decembarskim brojem 2015. godine.

„Na naš sajt se ulazi tako što se ukuca republika.co.rs. Ne ulazeći u pravno pitanje, da li se može i sme za neki medij koristiti ime drugog medija nakon njegovog gašenja želim da ukažem javnosti na činjenicu da je ime jednog uglednog lista zloupotrebljeno, te da čitaoce i posetioce tabloidnog portala  republika.rs dovodi u zabludu da se možda radi o portalu ugašene ‘Republike’, sa novom koncepcijom najgore tabloidne vrste. Stoga je vrlo važno, zarad  celokupne javnosti u Srbiji, istaći da nekadašnji list ‘Republika’ kao i postojeći sajt na kome se nalaze brojevi ‘Republike’ nemaju nikakve veze sa najcrnjim tabloidnim portalom koji sebe naziva ‘Republika'“, naglašava Zlatoje Martinov.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten